میان آرزوهایم تو را من آرزو کردم.....


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

تنها که باشی

                       آرزو میکنی یکی اسمت رو صدا کنه

      حتی اشتباهی................


                        پ.ن: شانه هایت ساعتی چند رفیق؟؟



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت14:46---17 شهريور 1391
سلااااام عززززیزم.خیلی خوشحال شدم بهم سرزدی.
دلمان که میگیردتاوان لحظه هایی است که دل میبندیم!!!
بازم منتظرتمااااا


nasim
ساعت19:01---15 شهريور 1391
salam web ghashangi dari kheyli ghashang mamnon ke behem sar zadeh bodi

mostafa
ساعت21:33---13 شهريور 1391
همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم
**********************
به ما هم یه سری بزنید منتظرم


عسل
ساعت2:21---12 شهريور 1391
زمزمه دل تنگی ام را به نسیم میسپارم تا به تو برسونه همیشه به یادتم

معصومه
ساعت13:22---9 شهريور 1391
سلام اجی جون ببخشید بهت دیر به دیر سر میزنم معذرت

soha
ساعت13:33---8 شهريور 1391
salam misi ke behem sar zadi webet kheili khoshmele man linket kardam

mariya
ساعت9:33---8 شهريور 1391
سلام ممنون که به ما سرزدی


لینکوندمت لینکیدی خبرم کن


!!!


arezoo
ساعت6:40---8 شهريور 1391
آرزویم این است

نرود اشک در چشم تو هر گز

مگر از شوق زیاد........

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز.

و به اندازه ی هرروز تو عاشق باشی

عاشق آنکه تورا می خواهد

و به لبخند تو از خویش رها می گردد

و تو را دوست بدارد به همان اندازه

که دلت می خواهد.....
[گل]


arezoo
ساعت23:49---7 شهريور 1391
در زندگی نه گُل باش که اسیر خاک شوی؛
نه باران باش که بر خاک بیفتی؛
خاک باش؛
که گل از تو بروید و باران بر تو ببارد ...

آخ جون بالاخره موفق شدم این جا نظر بدم...

مرسی که سر میزنی رز جونم


الناز
ساعت22:59---7 شهريور 1391
دلتنگ که باشی هیچ کس جز دلدار به دادت نمی رسه ، دلداده ی دلتنگیاتم !

kiki
ساعت19:19---7 شهريور 1391
کاش همیشه در کودکی میماندیم
تا به جای دلهایمان ....
سر زانوهایمان زخمی میشد


مهدیس
ساعت18:36---7 شهريور 1391
رو خیلی ها خط کشیدیم تا به عشقمون برسیم
غافل از اینکه خودمون خط خورده ی عشقمون بودیم که به عشقش برسه

عااااااااالییییییییییییی عیــــزم


ZAHRA
ساعت12:53---7 شهريور 1391
salam azize delam
bebakhshid dir b dadam in chand rooze computeram kharab bood
manam dooset daram aji golam
be webetam sar zadam ghalebet kheili ghashnge kheili.
hameye matalebetam khondam golam ali boodan.


ساناز
ساعت12:53---7 شهريور 1391
پیچَکے میشَوم وحشے

میپیچَم بہ پَر و پآے ثآنیہ هآیَت

تآ حَتے نَتوـآنے آنے

بے مَـטּ بودטּ رـآ زندگے کُنے



زهرا
ساعت12:37---7 شهريور 1391
سلام
خوشحال شدم از این که بهم سر زدی
بازم پیشم بیا
وبلگ تو هم خیلی قشنگ بود مطالب خوبی هم داره
دوس داشتی به این وب هم سر بزن:
http://zahraeshghealie.mihanblog.com
منتظرتم عزیزم


saman
ساعت17:56---6 شهريور 1391
دلم می خواهد نامت را صدا کنم !
یک طور دیگر!
جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد !
یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم !
دلم می خواهد نامت را صدا کنم !
یک طور که دلت قرص شود که من هستم ,
یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستی …!


نداي شبنم
ساعت17:03---6 شهريور 1391
اخي بالاخره تونستم برات نظر بزارم......آپت خيلي زيبا بود گلم

هلیا
ساعت14:49---6 شهريور 1391
بــراے בرב ه ـــایــم نشانــہ مـــے گــذار....!!!

Ґتـــا یاב بمانــב ؛

Ґڪــجـــا בستــ פֿـــבا را ره ــــا کر ـבـــہ ا..!!


kiki
ساعت11:39---6 شهريور 1391
بی وفایی کن وفایت میکنند باوفاباشی خیانت میکنند مهربانی گرچه ایین خوشی است مهربان باشی رهایت میکنند

الناز
ساعت10:37---6 شهريور 1391
تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم

او نیز بلند فریاد می زند: دوستت دارم دارم دارم . . .

اجی نمیدونی چ قدر دلم برات تنگ شده بود

نفسمـــــــــــی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 6 شهريور 1391برچسب:, | 10:32 |
Desiner: lady skin